Veteriner kedi traş fiyatları?

Güncelleme tarihi: 20 Nis 2021

Veteriner kedi traş fiyatları: Kediler için tıraş uygulamaları son yıllarda oldukça popüler hale geldi. Dünya genelinde kedi sahipleri tarafından kedisinin tıraş ettirilmesi yaklaşımı oldukça yoğun şekilde tercih ediliyor. Kedilerin traş işlemlerinin uzman bir kişi tarafından yapılması kedinin sağlığının korunması açısından ve başarılı bir uygulama açısından oldukça büyük bir önem taşımaktadır. Bu nedenle çeşitli sebeplere bağlı olarak kedisini tıraş ettirmeye karar veren kişilerin mutlak suret ile uzman bir veteriner hekime başvuruda bulunmaları çok önemlidir. Uzman veteriner tarafından kedinin vücudundaki tüm tüylerin tıraşlanması çok daha hassas bir şekilde gerçekleştirilmektedir. Özellikle de kedinin canını yakmadan ve çok fazla rahatsız olmasına neden olmadan tıraş işlemi tamamlanabilmektedir. Veteriner kedi traş fiyatları ise veteriner kliniklerine göre farklılık göstermektedir.

Kedi neden tıraş ettirilir?

Son derece asil bir familyaya adını veren kedilerin tüyleri göz alıcı yapılarıyla muhteşem görüntüler ortaya çıkartmaktadır. Yumuşacık dokusu ve asil görüntüsüyle her kedinin kendisine has tüy yapısı, insanlar tarafından da büyük bir beğeni toplar. Buna karşı kedilerin tüylerinin çeşitli etkenlere bağlı olarak dönem dönem tıraş ettirilmesi oldukça büyük bir önem arz edebiliyor. Bu nedenle günümüzde veteriner klinikleri tarafından kedi tıraş hizmetleri verilmektedir. Kedilerin yaşam kalitelerini arttırmak, genel sağlık sorunları veya kedi tüy problemleri gibi pek çok neden ile kedilerde tıraş işleminin gerçekleştirilmesi gerekliliği oluşabilmektedir. Kedilerde tıraş uygulamaları veterinerler tarafından yapılması gerektiğinden kedi sahipleri veteriner kedi traş fiyatları konusunda araştırma yapıyor.

Kedi tüyleri nasıl tıraş edilir?

Pek çok sağlık kaynaklı etkenin yanı sıra özellikle çok yüksek sıcaklıkların olduğu bölgelerde ağırlıklı olarak yaz aylarında kedilerin tüyleri çok ağır ve baskılı gelebilir. Böyle durumlarda kedilerin rahatlatılabilmesi amacı ile de kedi tüyü tıraş işlemi uygulanabilmektedir. Ancak tüyleri tıraş edilen bir kedinin kesinlikle doğrudan güneş ışınlarına maruz kalmaması sağlığı açısından çok önemlidir. Bu yüzden kedinin tüylerinin tıraş edilmesinden sonra mutlaka ev içerisinde doğrudan güneş ışınlarına maruz kalmayacak alanlarda bulunmasına hassasiyet gösterilmesi gerekmektedir. Kedisini tıraş ettirmek isteyen ancak güncel 2021 veteriner kedi traş fiyatları durumunu merak edenlerin mutlaka uzman veteriner hekime başvuruda bulunması, en sağlıklı bilgiyi alabilmesi açısından çok önemlidir.

Daha fazla bilgi almak için açık veteriner kliniğimizi dilediğiniz zaman aralığında arayabilirsiniz.

4.678 görüntüleme0 yorum