Köpek kısırlaştırma fiyatları

Güncelleme tarihi: 6 Tem 2021

Evcil hayvan beslemek isteyenlerin besledikleri hayvan türüne göre, veterinerlik hizmetlerine zaman zaman başvurmaları zorunludur. Her hayvanın yapılması gereken aşılarının yanı sıra, rutin sağlık kontrolleri, acil durumlar gibi sebepler, veterinerlik hizmetlerine başvurmalarını zorunlu kılar. Ancak bunlar arasında, özellikle evcil hayvanlar için yapılması neredeyse zorunlu olan kısırlaştırma operasyonlarıdır. Eğer açık veteriner 'den bilgi almak istiyorsanız bizim ile iletişime geçebilirsiniz.

Dişi ve erkek kısırlaştırma operasyonları, evcil dostumuzun yavru sahibi olmasını engellemek ve daha da fazlası, onların bu dönemlerinde yaşadıkları ve davranışlarına da etki eden hormonal değişiklikleri azaltmak için gereklidir. Köpek kısırlaştırma fiyatları, her ilde bulunan Veteriner Hekimleri Odası tarafından belirlenir. Bu odanın yıllık bazda hazırladığı fiyat tarifesi, sunulan hizmetlerin asgari ücretlerini belirlemeye yöneliktir.

2021 Yılında köpek kısırlaştırma fiyatları

2021 Yılının yeni başladığı şu günlerde, köpek kısırlaştırma fiyatları da iller bazında belirleniyor. Her şehirde, şehrin özelliklerine göre belirlenen fiyatlar nedeniyle, kısırlaştırma ücretleri değişiklik gösterir. Bu yıl için köpeklerin kısırlaştırılması operasyonlarında İstanbul için uygulanacak asgari fiyatlar, şu şekilde belirlenmiş durumda;

• Erkek köpekler için kısırlaştırma operasyonu fiyatı: için iletişime geçin

• Dişi köpekler için kısırlaştırma operasyonu fiyatı: fiyatlar değişiklik göstermektedir lütfen arayarak iletişime geçin

Bu fiyatlar İstanbul için geçerli olmakla birlikte, uygulanan en düşük fiyatlar olarak düşünülmelidir. Bazı klinikler ve hayvan hastanelerinde, sağlanan hizmetin niteliklerinin artması, fiyatlarında daha yüksek olmasına neden olabilir. Ya da şehir farklılıkları, farklı fiyatlarla karşılaşmanıza neden olabilir.

Köpek kısırlaştırma fiyatları, illere göre değişiyor

Her ilin Veteriner Hekimleri Odası tarafından, şehir koşullarına göre belirlenen köpek kısırlaştırma fiyatları, bu nedenle değişiklikler gösterir. Şehrin sahip olduğu özellikler ve çeşitli koşullar, tüm muayene ve sağlık hizmetleri açısından veterinerlerin uygulayacakları asgari fiyatların belirlenmesinde etkilidir.

Bu durum her şehirde tüm veterinerlik hizmetlerinin de birbirlerine yakın da olsa farklı fiyatlarla sunulmasına neden olur. Bulunduğunuz ile göre, hangi veterinerlik hizmetini almak istiyorsanız, buna göre bir internet sorgulaması yapmanız, sizin bu konuda bir fikir sahibi olabilmenizi sağlayacaktır. Bununla birlikte, hayvan dostlarının sürekli aynı veterinerle çalışması, çeşitli avantajlara da sahip olunmasını sağlayacaktır. Bu türlü durumlarda bazı ücretler, hayvan dostlarından alınmayarak, daha makul fiyatlarla veterinerlik hizmetlerinin alınması sağlanabilir.