Kedi karma aşı fiyatı

Kediler ile birlikte yaşamak için bazı koşulların sağlanması çok önemlidir. Bu hem onun sağlığı hem de sizin sağlığınız açısından son derece gereklidir. Bu yüzden kedi sahiplendiğinizde mutlaka veteriner hekim tarafından gerekli kontrollerinin sağlanmasına ihtimam göstermelisiniz. Ayrıca veteriner hekim tarafından kedinizin yaş ve sağlık durumuna göre gerekli olan aşılamalarını gerçekleştirmesi de gerekir. Kedi karma aşısı da bu aşılardan birisidir ve standart olarak her kedi aşı takvimi içerisinde mutlaka yer alır. Kedilerde karma aşı birden fazla kez uygulanan bir aşıdır. Çeşitli rahatsızlıklara karşı kedinizi koruma altına alacak şekilde bağışıklığını güçlendirmek için uygulanır. Her kedi aşı takviminde bulunuyor olması doğal olarak kedi karma aşı fiyatı konusunda araştırma yapılmasına neden oluyor.

Karma aşı nedir?

Karma aşı, temel olarak kedilerde yaygın olarak görülen hastalıklara karşı bağışıklığının güçlendirilmesi maksadı ile uygulanır. Bu nedenle bir kedi aşı takvimi için en önemli aşılardan birisini oluşturur. Özellikle “Feline Panleukepenia” gibi viral bir hastalık, kedilerde yaygın olarak görülür. Özellikle yavru kedilerde hayati risk teşkil ettiği gibi oldukça bulaşıcı nitelikli bir hastalıktır. Bu aşıya karşı tek çözüm ise aşısının yapılmış olmasıdır. Bu yüzden günümüzde yavru aşı takvimi içerisinde bu rahatsızlığa karşı etkide teşkil eden karma aşı uygulanmaktadır. Uygulanması zorunlu olan kedi aşılarından birisi olduğundan kedi karma aşı fiyatı merak ediliyor.

2021 karma aşı fiyatı nedir?

Kedi sahiplenme sürecinde sadece tek bir sefer aşı uygulanmaz. Örneğin karma aşı birden fazla kez uygulanır. Bu nedenle “karma aşı 1”, “karma aşı 2” şeklinde farklı aşılamaları kedi aşı takviminde görebilirsiniz. Kedinin vücut gelişimi ve sağlık durumu veteriner hekim kontrol tarafından takip edilerek, uygun dönemde gerekli olan karma aşı uygulaması gerçekleştirilir. Kedi karma aşı fiyatı için bulunulan bölgedeki veterinerler odası tarafından belirlenmiş olan fiyat tarifesi uygulanmaktadır. Bu nedenle de kedi için sağlık hizmetlerinin alındığı kliniğin bulunduğu lokasyon ve bağlı bulunduğu kuruluş doğrultusunda farklı fiyatlandırmalar söz konusu olabilmektedir. Bu nedenle en sağlıklı ve en doğru bilgi için mutlaka veteriner hekiminize danışmalısınız.